شهرکرد- وزیر ورزش و جوانان گفت: سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان در کشور توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر پیش از ظهر شنبه در سفر به استان چهارمحال و بختیاری و بازدید از پروژه در حال احداث شهرستان فارسان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه ورزش از مهمترین اهداف دولت است که برنامه ریزی های بسیار زیادی برای توسعه این بخش در دولت دوازدهم انجام شده است.

وی تاکید کرد: توسعه ورزش نیازمند ورود بخش خصوصی و سرمایه گذار در این بخش است.

پایگاه های قهرمانی در شهرستان های کشور توسعه می یابد

وی بیان کرد: شناسایی استعداد های ورزشی با توسعه پایگاه های قهرمانی در مناطق مختلف کشور محقق می شود و توسعه پایگاه های قهرمانی در شهرستان های کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: احداث پایگاه های قهرمانی در شهرستان ها زمینه ساز تسهیل دسترسی جوانان به این پایگاه ها را فراهم می کند و استعداد های ورزشی در شهرستان ها شناسایی می شوند.

وی گفت: پایگاهای قهرمانی با شناسایی استعداد های جوانان زمینه شکوفایی ورزشکاران را در رشته های مختلف فراهم می کند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: توسعه سازمان های مردم نهاد در سطح کشور از دیگر برنامه های دولت دوازدهم  است.

برگزاری برنامه های اجتماعی حوزه جوانان افزایش می یابد

وی گفت: با توسعه سازمان های مردم نهاد زمینه مشارکت مردم در برنامه های اجتماعی جوانان افزایش می یابد.

سلطانی فر ادامه داد: با ظرفیت بالای استان چهارمحال و بختیاری در امر ورزش می توان با تکمیل طرح های ورزشی و برنامه ریزی های مدون شاهد موفقیت ورزشکاران در دوسال آینده باشیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: افتتاح مجهزترین سالن دو و میدانی کشور در استان چهارمحال و بختیاری از مهمترین افتخارات در این استان به شمار می رود که زمینه ساز توسعه ورزش های دو ومیدانی در این استان می شود.