وزیر بهداشت با اشاره به تخریب مراکز بهداشتی و درمانی استان کرمانشاه در زلزله اخیر گفت: از نمایندگان درخواست می کنم در بررسی لایحه بودجه ۹۷ به حوزه سلامت توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن هاشمی که به همراه هنرمندان و قهرمانان ملی و همچنین خیرین استانهای مختلف کشور به استان کرمانشاه سفر کرده بود در پایان مراسم امضای تفاهم نامه وزارت بهداشت با خیرین برای احداث خانه های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت افزود: در بحث ساخت و ساز خانه های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت که خیرین متقبل ساخت آن شده اند دولت هم وظایفی دارد که حتما انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: از نمایندگان درخواست دارم با توجه به زلزله غرب کشور و تخریب زیرساخت های این استان، به حوزه سلامت در بررسی لایحه بودجه ۹۷ توجه بیشتری داشته باشند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: امیدواریم مجلس در بررسی لایحه بودجه اگر دولت کم و کسری داشته آن را جبران کند که این موضوع در حوزه سلامت از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است.

هاشمی با توجه به تخریب زیرساخت های استان کرمانشاه تاکید کرد: این استان نقش بسیار مهمی در امنیت ملی دارد و لازم است به این استان کمک و توجه بیشتری شود.

وی افزود: ما باید خودمان را برای حوادثی مشابه زلزله غرب کشور آماده کنیم تا بتوانیم با تدبیر بیشتری، این حوادث را مدیریت کنیم.