شهردار منطقه ۱۲ تهران از بازدید بیش از ۳۵۰ هزار نفر از شهروندان و گردشگران نوروزی از جاذبه های گردشگری قلب طهران در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان حسین محسنی شهردار این منطقه گفت : با برنامه ریزی دقیق و مناسب صورت گرفته بین همه بخش های مرتبط با حوزه گردشگری در قلب طهران جهت ارایه خدمت به شهروندان در ایام نوروز ، ۱۲۵ تور پیاده و رایگان توسط مدیریت بافت تاریخی و ستاد گردشگری منطقه ۱۲ برگزار و بیش از ۴۵۰۰ نفر از خدمات این تورها بهره مند شدند.

وی افزود : آمادگی محورها و مسیرهای گردشگری در حصار صفوی و حصار ناصری ، موجب شد بیش از ۳۵۰ هزار شهروند و گردشگر داخلی و خارجی با کمک نقشه های گردشگری ضمن بازدید ، با فرهنگ و معماری  اصیل اسلامی و ایرانی و سبک زندگی گذشته تهرانی ها نیز آشنا شوند .

شهردار منطقه ۱۲ ادامه داد: در طی ایام نوروز بیش از ۷۶ هزار نفر از گذر گردشگری باب همایون ، بیش از ۶۱ هزار نفر از گذر گردشگری سی تیر و بیش از ۶۸۰۰ نفر از گذر گردشگری امامزاده یحیی به عنوان گذرهای اصلی گردشگری قلب طهران و مابقی نیز از موزه ها من جمله موزه لوور در تهران ، محدوده ی بازار بزرگ و ... بازدید نمودند.