اردبیل – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر با حمایت های صورت گرفته این استان به قطب ایده پردازی در حوزه‌های الکترونیکی و IT تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن حسین زاده پیش از ظهر سه شنبه در آیین تکریم و معارفه روسای یکی از بانک های دولتی استان اضافه کرد: جوانان استان اردبیل سرآمد طرح های دانش بنیان هستند.

وی با بیان اینکه توسعه این مهم نیازمند حمایت مالی در عرصه های مختلف است، تصریح کرد: بانک ها در این حوزه می توانند ضمن مشارکت های سازنده، حمایت های لازم را از ایده های نو جوانان به عمل آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با اشاره به سرمایه گذاری دولت در زمینه توسعه طرح های دانش بنیان و حوزه‌های الکترونیکی و IT تاکید کرد که براین اساس رویدادها و استارتاپ های برتر کارآفرینی در استان حمایت می شوند.

وی در عین حال خواستار توسعه سرمایه گذاری بانک ها در این زمینه شد و بیان داشت: بانک ها باید در راستای رسالت خود گام های اساسی و تاریخی برای توسعه استان اردبیل بردارند.

حسین زاده با یادآوری اینکه مجموعه مدیریتی اردبیل نیز حافظ و مدافع منافع بانک ها در استان است، یادآور شد: تعامل و هماهنگی بانک ها در این استان با سرمایه گذاران قابل توجه و همواره در حال رشد است.

وی در عین حال از مسولان ارشد بانک های دولتی خواست که اختیارات مالی استان اردبیل را با تفویض به شعب افزایش دهند.