زاهدان - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۳۳ هزار و ۵۷۲ زائر از ۱۵ شهریور ماه تاکنون از طریق پایانه مرزی «میرجاوه» وارد کشور شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خانقائی رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان سیستان و بلوچستان عصر امروز در بازدید از پایانه مرزی میرجاوه اظهار داشت: نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده به زائرین پاکستانی ابا عبد الله الحسین (ع) از اولویت های کاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: با ساخت و بهره برداری از کریدور جدید ورود مسافرین و نصب ۸ گیت در آن، ظرفیت ورود مسافر از طریق مرز میرجاوه، به بیش از ۱۰ هزار نفر در روز رسیده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: علی رغم محدودیت های اقتصادی ناشی از هجمه همه جانبه دشمن، به لطف پروردگار و به همت کلیه دستگاه ها و نهاد های متولی،خدمات ارائه شده به زائرین عزیز از لحاظ کیفی و کمی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد.

وی تصریح کرد: البته وظیفه همه ماست که در کنار هم و در راه اعتلای نام میهن عزیزمان در شرقی ترین مرزهای کشور بکوشیم و این در واقع همان معنای راستین عبارت «الحسین یجمعنا» است.

 خانقایی در پایان به تعداد زوار اشاره و بیان کرد: از ۱۵ شهریور ماه سال جاری مقارن با ۲۵ ذی الحجه تا پایان ۲۷ مهر ماه، تعداد ۳۳ هزار و ۵۷۲ نفر زائر از طریق پایانه مرزی میرجاوه، وارد کشور شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۸ درصد داشته است.