تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

رقابت های لیگ برتر ووشوی باشگاه های ایران در بخش مردان با صدرنشینی تیم پاس ناجا ادامه یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ در فصل جدید این مسابقات، تیم های پارس جنوبی، پاس ناجا، دانشگاه آزاد، مقاومت تهران، هیات البرز، هیات هرمزگان و شهدای زینبیه میانه حضور دارند و در یک گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می روند.

هفته سوم و چهارم لیگ برتر، امروز (سه شنبه) با برگزاری ۶ دیدار در آکادمی ووشو ادامه یافت که پاس ناجا با هدایت «حمدیرضا منصوریان» توانست با ۲ پیروزی متوالی مقتدرانه، با ۹ امتیاز و بر حساب تفاضل برد انفرادی بهتر نسبت به پارس جنوبی در صدرجدول قرار بگیرد.

پارس جنوبی مدافع عنوان قهرمانی در این هفته یک مبارزه داشت که ۱۱ بر ۳ مقامت را از پیش رو بردات تا شاگردان «حسین اوجاقی» ۹ امتیازی شده و در رتبه دوم قرار بگیرند. پاس ناجا در دو دیدار خود ۱۴ بر شهدای زینبیه میانه و ۱۳ بر یک هیات ووشو البرز را شکست داد و با ۹ امتیاز و تفاضل بهتر صدرنشین شد. مقاومت نیز بعد از باخت به پارس جنوبی، ۱۱بر صفر هیات ووش هرمزگان را از پیش رو برداشت و با ۶ امتیاز در مکان سوم جدول قرار گرفت.

در سایر بازیها هیات ووشو هرمزگان ۶ بر صفر نتیجه را به هیات البرز واگذار کرد و دانشگاه آزاد ۱۲ بر یک شهدای زینبیه میانه را از پیش رو برداشت. دانشگاه با دو بازی و ۳ امتیاز خانه چهارم جدول را در اختیار دارد. تیم های هیات ووشو البرز از ۴ بازی با ۳ امتیاز و شهدای زینبیه میانه بدون امتیاز در مکانهای بهدی جای دارند.