تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی کشورمان با برتری مقابل رقیب چینی خود به دیدار نهایی دومین دوره رقابتهای گرنداسلم راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی رقابتهای گرنداسلم که در «ووشی» چین جریان دارد در پیکار با «ژائوگیسیانگ» از چین با نتیجه ۲ بر صفر صاحب پیروزی شد و به فینال رسید. وی در دو راند متوالی ۶ بر یک و ۱۴ بر ۸ به پیروزی دست یافت. 

مردانی دور نخست «استفن لامبدین» از آمریکا را شکست داده و سپس با برتری مقابل «گیل یانگ بیوئن» از کره جنوبی به نیمه نهایی صعود کرده بود. 

رقابت های فینال فردا یکشنبه ۲۵ آذرماه انجام خواهد شد و سجاد در فینال می‌بایست با «کیو دون این» نماینده کره‌جنوبی قهرمان آسیا ۲۰۱۸، دارنده یک طلا و ۳ نقره گرندپری، برنز جهانی ۲۰۱۷ و .... مبارزه کند.

پیش از این، آرمین هادی پور نیز با شکست برابر رقیب کره ای خود از رسیدن به دیدار نهایی وزن ۵۸- کیلوگرم بازمانده بود. وی فردا برای کسب مدال برنز تلاش خواهد کرد.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر جوایز دلاری قابل توجهی پرداخت می شود که نفر اول و دارنده مدال طلا ۷۰ هزار دلار (۴۹ هزار دلار برای بازیکن و ۲۱ هزار برای مربی)، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار (۱۴ هزار برای بازیکن و ۶ هزار برای مربی) و نفر سوم ۵ هزار دلار (۳۵۰۰ دلار برای بازیکن و ۱۵۰۰ دلار مربی) پاداش دریافت می کند. 

این دوره از مسابقات چهارشنبه ۲۱ آذرماه با حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «ووشی» آغاز شد و در عصر فردا به پایان می رسد.