سرپرست سازمان «سمت»، در پیامی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، این ایام خجسته را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ذبیحی سرپرست سازمان مطالعه و تدوین (سمت)، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، طی پیامی این ایام خجسته را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«انقلاب اسلامی ایران، تجلی اراده آهنین ملتی بزرگ و آزاده بود که با رهبری اسوۀ علم و اخلاق، حضرت امام خمینی (ره)، استقلال و آزادی و رهایی از سیطرۀ ظلم را تحت حاکمیت خداوند متعال انتخاب کرد.

تحقق و استمرار انقلاب تاریخ‌ساز اسلامی، دشواری‌هایی نیز داشته است. تعدادی از پاکترین فرزندان این زادبوم، شهادت را برگزیدند و از میان ما رفتند و جنگ و تحریم‌های ظالمانه به مردم شریف ایران تحمیل شد. به رغم تمام تحدیدها و تهدیدها، انقلاب عزّتمند اسلامی با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرزند شایستة معمار کبیر آن و با پایداری و همراهی و همدلی مردم پاک‌نهاد ایران، استوار و قدرتمند به راه خود ادامه داده است؛ و اکنون در آستانۀ گذار از کمالِ چهل سالگی، چهلمین سالگرد این واقعة حیات‌بخش را که فصلی درخشان از شرافت و آزادگی و دین‌مداری ملت بزرگ ایران را در تاریخ به نمایش گذاشته ‌است، به هموطنان عزیز و خانواده شریف سازمان «سمت» و همه آزادگان جهان تبریک و تهنیت می‌گویم؛ و اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی مردم عزیز ایران و همکاران ارجمندم در سازمان «سمت» را از خداوند متعال خواستارم».

محمد ذبیحی

سرپرست سازمان مطالعه و تدوین (سمت)