همدان - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: استان همدان برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مالمیر ظهر پنج شنبه در کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و امور فرهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان که به منظور یکپارچه سازی تبلیغات و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به گردشگران و آشناسازی آنان با آثار و جاذبه های تاریخی استان و رویدادها و برنامه های آیینی فرهنگی و هنری در اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و با حضور اعضا کمیته تشکیل شد، گفت: اطلاع رسانی موثر و معرفی امکانات و خدمات و تمهیدات تدارک دیده شده در ایام نوروز از جمله اولویت های این کمیته است.

مالمیر گفت: طی ایام نوروز برنامه ریزی های خوبی برای اوقات فراغت مسافران و گردشگران تدارک دیده شده و مهیای یک میزبانی خوب از مسافران نوروز هستیم.

وی بابیان اینکه در سال نو پیش رو برگزاری آیین های بومی محلی خاص نوروزی از اولویت های ما است، گفت: این برنامه ها در سال گذشته نیز برگزار شد اما این بار نقاط مختلف استان هدف گذاری شده و در روستاها و شهرهای کوچک نیز برگزار خواهد شد.

در این کمیته بعد از بحث و تبادل نظر اعضای کمیته، طراحی و تدوین کمپین فرهنگی و تبلیغاتی استان و شهرستانهاو برنامه ریزی برای تبلیغات متمرکز و مشترک با نظارت ستاد اجرایی خدمات سفراستان به بحث گذاشته شد.

همچنین برنامه ریزی برای استقرار در پایگاههای اطلاع رسانی به صورت متمرکز و مشترک، تهیه اقلام تبلیغاتی مناسب و مفید برای گردشگران، انجام تبلیغات محیطی با مضامین مختلف و اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی از برنامه های فرهنگی و نوروزگاه ها موردتاکید قرار گرفت.

تهیه محتواهای موضوعی برای انتشار در فضای مجازی نیز ازجمله مصوبات این کمیته بود.