زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش پلیس آگاهی ۱۶ فقره سرقت مسلحانه در شهرهای زاهدان، خاش، ایرانشهر و دلگان طی ۲ روز گذشته کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی تابعه در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه ۷ تن از عاملان سرقت‌های مسلحانه را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، خاش، ایرانشهر و دلگان با هماهنگی‌های قضائی در چند عملیات ضربتی طی ۲ روز گذشته این سارقان مسلح خشن را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این رابطه ۳ دستگاه خودرو سواری و وانت ،۲ دستگاه موتورسیکلت، ۶ دستگاه تلفن همراه و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طلای مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

وی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴ فقره سرقت خودرو، ۴ فقره سرقت موتورسیکلت و ۶ فقره سرقت تلفن همراه و ۲ فقره سرقت به عنف منزل اعتراف کردند.

سردار قنبری عنوان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از این سارقان خشن برای کشف دیگر جرایم احتمالی و همدستان آنها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس استان به شدت دنبال می‌کند مقابله با جرایم خشن به خصوص سرقت‌های به عنف و مسلحانه است که از سوی برخی افراد شرور و قانون شکن رخ می‌دهد و در این خصوص از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده این گونه جرایم سریعاً مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع مأموران پلیس برسانند.