بوشهر - مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از اجرای طرح ارائه خدمات تمام الکترونیکی تأمین اجتماعی در استان خبر داد و گفت:تامین اجتماعی بوشهر ۶۵۰ میلیارد تومان از کارفرمایان طلب دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله شیرکوند ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار داشت: تأمین اجتماعی بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین سازمان بیمه‌ای در کشور است که خدمات مختلفی را به خانوار تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

وی افزود: اکنون در استان بوشهر ۳۲۵ هزار بیمه شده اصلی، هشت کارگزاری و ۱۶ شعبه اغماری تأمین اجتماعی وجود دارد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر در خصوص میزان مطالبات تأمین اجتماعی استان بوشهر از کارفرمایان، تصریح کرد: بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان است اما با توجه به نامگذاری سال‌های اخیر توسط رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید و ایجاد اشتغال سازمان تأمین اجتماعی در این راستا این سازمان با کارفرمایان نهایت همکاری را خواهد داشت.

شیرکوند در خصوص طرح‌های تشویقی تأمین اجتماعی بیان کرد: طرح مشوق‌های بیمه‌ای و جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاهی (طرح کارورزی) از جمله این طرح‌ها است که به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: از مهمترین برنامه‌های تأمین اجتماعی استان بوشهر در سال جدید می‌توان به اجرای طرح تمام الکترونیکی کردن خدمات تأمین اجتماعی به افراد تحت پوشش این بیمه اشاره کرد.