مشهد-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: یک نقره و ۳ برنزحاصل کار تیم دو و میدانی دانش آموزی خراسان رضوی در مسابقات جهانی کرواسی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صفدر سلطانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران در محل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: تیم دو و میدانی دانش آموزی خراسان رضوی که به نمایندگی از کشورمان در مسابقات دانش آموزان دختر و پسر جهان در کشور کرواسی حضور یافته بودند موفق به کسب ۳ مدال شدند.

وی افزود: در این مسابقات که روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه در شهر اسپیلت کرواسی برگزار شد دانش آموزان خراسان رضوی موفق به کسب یک مدال نقره، سه مدال برنز و سه مقام چهارمی شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: در بخش پسران موفق به کسب یک مدال نقره توسط قاسم علی بابایی در دوی ١٠٠ متر با رکورد ۱۰.۹۴ و دو مدال برنز توسط مرتضی عباسپور در دوی ١١٠ متر با مانع با رکورد ۱۴.۲۵ و پرش طول با رکورد ۶.۹۸ شدیم.

سلطانی تصریح کرد: همچنین دو مقام چهارمی توسط حسین بیزار در پرش ارتفاع با رکورد ۲.۰۴ و دوی ٢٠٠ متر با رکورد ۲۳.۱۰ و یک مقام پنجمی توسط سبحان احمدی در دوی ٨٠٠ متر با رکورد ۱.۵۵ بخش دیگر از عناوین کسب شده کاروان اعزامی دانش آموزان استان بوده است.

وی گفت: همچنین در بخش دختران که برای اولین بار به مسابقات دو و میدانی دانش آموزان جهان اعزام شده بودند، مهلا محروقی توانست در پرتاب دیسک با رکورد ۴۳.۳۵ متر مدال برنز این دوره از مسابقات را به گردن آویزد و حدیثه رئوف در دوی ١٥٠٠ متر با رکورد ۴.۴۱ به مقام چهارم این دوره از مسابقات دست یافت.