کرج - رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به سیاستهای این سازمان‌، گفت: هیچ خط جدیدی به خطوط تاکسیرانی شهر افزوده نمی شود.

مجید استادکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تعداد ترمینال ویژه تاکسی های برون شهری کرج، اظهار کرد: در حال حاضر برای تردد در مسیر کرج - تهران در مناطقی از جمله سه راه رجایی شهر، بلوار شهید چمران، محدوده شرکت آب و فاضلاب استان و یا پایانه شهید سلطانی (مترو) ترمینال هایی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال عملیاتی کردن بحث نصب سکو و سایبان در ترمینال های خطوط تاکسیرانی برون شهری برای تغییر وضعیت موجود هستیم، گفت: جانمایی سرویس بهداشتی و  فراهم کردن امکانات خدماتی و رفاهی نیز در دستور کار است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به اینکه برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی تسهیلات بانکی اختصاص نیافته است، گفت: به همین دلیل تاکسیرانان کرجی استقبال خوبی نداشته و در سال جاری تنها تعدادی انگشت شمار تاکسی جدید وارد ناوگان تاکسیرانی کرج شده است.

استادکاظمی با اشاره به سیاست سازمان‌ حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج مبنی بر اینکه هیچگونه خط جدیدی به خطوط تاکسیرانی این شهر افزوده نشود، گفت: در شرایط کنونی برنامه ای نیز برای افزایش تعداد تاکسی ها نداریم زیرا با افزایش بیشتر تردد تاکسی ها در شهر بر معضلات ترافیکی نیز افزوده می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۵۰۰ تاکسی در ناوگان تاکسیرانی کرج وجود دارد که از این تعداد ۷ هزار و ۷۰۰ مورد خطی هستند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج اضافه کرد: بیشترین تعداد تاکسی ها در مسیر سه راه رجایی شهر تا خیابان سیزدهم رجایی شهر تردد دارد به گونه ای که حدود ۳۳۰ تاکسی در این خط فعال است.