رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به جایگاه مهم سازمان های پایانه های مسافربری شهرداری، گفت: این سازمان ها برای خدمت رسانی بهتر، نیازمند نگاه مدیریتی و گفتمان جدید هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی جمالی نژاد، روز دوشنبه در نشست فصلی مدیران عامل سازمان های پایانه های مسافربری شهرداری ها، افزود: در حوزه مدیریت پایانه های مسافربری حمل و نقل عمومی همچون برخی دیگر از عرصه های مدیریت شهری، نیازمند تحول جدی هستیم.

وی ادامه داد: در بحث پایانه ها و مدیریت آنها همراه با تحولات شهری حرکت نکرده ایم و چند سالی است که در این حوزه نگاه نو و تحولات را کمتر شاهد بودیم؛ بنابراین نیازمند نگاه نوآورانه و خلاقانه هستیم که بسیار می تواند کمک رسان در این حوزه باشد.

جمالی نژاد همچنین بر بهره گیری از ایده های خلاقانه و نوآورانه برای انجام اقدامات این سازمان ها تاکید نمود و گفت: امیدواریم با تشکیل کارگروه کاری مشترک بین پلیس راهور، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، اتحادیه پایانه های مسافربری شهرداری ها و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در یک بازه زمانی کوتاه بتوان ضمن بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با سازمان های پایانه های مسافربری شهرداری، برخی مشکلات حوزه کاری آنها را رفع نمود.