جلسه مدیران گروه فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز آخوند خراسانی و مدیر گروه مطالعات فرهنگی و ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه مدیران گروه فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز آخوند خراسانی و مدیر گروه مطالعات فرهنگی و ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم برگزار شد.

در این جلسه بر توسعه رشته های تبلیغ و ارتباطات و مدیریت راهبردی فرهنگ دانشگاه باقرالعلوم در مشهد ـ از برنامه های ویژه مرکز آخوند خراسانی ـ تأکید شد.

داوودی، مدیر گروه فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز آخوند خراسانی در این جلسه گفت: در جلسه ای که روز گذشته ۲۵ شهریورماه در دانشگاه باقرالعلوم(ع) با حضور مدیر گروه مطالعات فرهنگی و ارتباطات برگزار شد، مقدمات تاسیس رشته تبلیغ و ارتباطات و مدیریت راهبردی فرهنگ در مرکز آخوند خراسانی برای سال تحصیلی آتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به ظرفیت های گروه فرهنگ و ارتباطات مرکز آخوند و وجود طلاب علاقمند به رشته های کاربردی کارشناسی ارشد فوق افزود: توسعه علوم کاربردی در حوزه منجر به افزایش توانمندی طلاب در حوزه های متعدد میان رشته خواهد شد که این ظرفیت در مشهد وجود دارد.

خان محمدی نیز ابراز امیدواری و علاقه کرد گروه مطالعات فرهنگی و ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم(ع) تمام ظرفیت خود را جهت همکاری با مرکز آخوند در تاسیس رشته های مد نظر بعمل خواهد آورد.