سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل تیم مصر گفت: از نظر ذهنی و روحی برای بازی امروز آماده نبودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین دوره رقابت‌های جام جهانی والیبال از روز سه‌شنبه ۹ مهرماه با حضور تیم‌های ایران، روسیه، مصر، کانادا، استرالیا، برزیل، آمریکا، تونس، آرژانتین، ژاپن، ایتالیا و لهستان به میزبانی ژاپن آغاز شد.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از ساعت ۵:۳۰ مقابل مصر صف آرایی کرد و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. مصری‌ها در روز نخست رقابت‌ها نیز استرالیا را شکست داده بودند.

ایگور کولاکوویچ پس از شکست مقابل تیم ملی والیبال مصر گفت: ابتدا به تیم مصر تبریک می‌گویم. برای ما این تورنمنت هنوز آغاز نشده است. در حالت طبیعی کار سختی تا پایان این تورنمنت داریم. برای این تورنمنت از نظر ذهنی و روحی آماده نیستیم و دلایل زیادی برای آن داریم. بازی خوبی امروز در مواقع مهم  به خصوص در ست دوم انجام ندادیم. در ست سوم و در امتیاز ۱۷ بر ۱۶ به حریف نزدیک شدیم، اما در نهایت باختیم. نتوانستیم مثل همیشه بازی کنیم و در نهایت با نتیجه ۳ بر یک بازنده شدیم.

وی درباره بازی نکردن امیر غفور گفت: او برای بازی امروز آماده نبود همچنین می خواستم بازی پوریا یلی را ببینم. او بازیکن جوان و آینده دار والیبال ایران است و در مسابقات قهرمانی جهان جوانان شرکت کرد. می خواستیم او را در مواقع حساس بازی امروز بررسی کنیم. اما غفور هنوز آماده نیست.

کولاکوویچ درباره بازی بعد با کانادا گفت: زمان زیادی برای تغییر نداریم چراکه تیم ما آمادگی حضور در یک تونمنت بلند مدت را ندارد. امیدورام بازیکنان بعد از احساس بد بازی امروز بتوانند با تغییر دیدگاه خود و با اندکی انرژی مضاعف برای ادامه بازی ها آماده شوند. نمی توانم درباره بازی بعد صحبتی کنم جرا که زمان کافی نداریم. به انرژی نیاز داریم.