وزیر ورزش و جوانان گفت: هم اکنون جمعی از نخبگان و قهرمانان هدایت کشتی کشور را بر عهده دارند و به همین دلیل انتظارات مردم از این رشته در المپیک بسیار بالاست.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز در دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی به لحاظ فنی و مدیریتی مجموعه بسیار قدرتمندی است. انتظار دارم با همدلی و تدبیر و نتایج درخشان کام مردم ایران شیرین شود و مسئولیت و نقش علیرضا دبیر در این بین زیاد و مهم است؛ چرا که انتظارات مردم از این فدراسیون برای المپیک بسیار بالاست.

وی افزود: همه ما باید در مسیر امیدواری و شادکامی مردم حرکت کنیم. معتقدم تیم مدیریتی =دبیر ، سوریان و رنگرز در فدراسیون کشتی به لحاظ فنی بسیار مجرب است و با توجه به کارنامه این مجموعه انتظار مردم از این نخبگان کسب نتیجه بسیار خوب در المپیک است.

وزیر ورزش در پایان با تاکید بر نگاه ویژه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به کشتی تاکید کرد: ما حتما به کشتی به طور خاص کمک می کنیم و نمیگذاریم دست تنها بمانند. بیشترین انتظارات موفقیت در مسابقات، همیشه از کشتی است و ما هم تلاش می کنیم از آنها پشتیبانی خاص داشته باشیم تا به خواست خدا در توکیو یک نتیجه تاریخی مانند المپیک لندن رقم بخورد.