ساری - رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات و پلیس امنیت انتظامی مازندران، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ناشی از پشتیبانی ملت و تبعیت از رهبری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسمعیل حسینی مازندرانی بعدازظهر یکشنبه به مناسبت رحلت پیامبراعظم (ص)و شهادت امام حسن مجتبی (ع ) در یادواره ۵ تن از شهدای هشت سال دفاع مقدس در روستای مرزون ده، ضمن تجلیل از شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس و تربیت شدگان مکتب رسول الله (ص) اظهار داشت: شهادت برای شهیدان فیضی بزرگ بود و برای ماجاماندگان  داغی سوزناک و غمی جانکاه است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی بیان کرد: اگر در دنیا کشوری مثل جمهوری اسلامی توانسته در مقابل آن همه دشمنی های دشمنان بایستد و برآنها غالب شود و موانع پیشرفت این نهضت بزرگ را از سر راه بردارد و درجهت اهداف بزرگ خود حرکت کند، ایمان به خدا و ازخودگذشتگی مردم  وخون شهدای این سرزمین بوده است.

رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات و پلیس امنیت انتظامی استان مازندران اظهار کرد: توان رویارویی هر نظام در برابر هجوم و خطرها، معیار و سنجش اقتدار آن نظام است وهرگاه یک نظام سیاسی قدرت دفاع از خود را ازکف بدهد محکوم به زوال خواهد شد.

وی ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا به پشتیبانی مردم از نظام  وتبعیت از رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، نسجام و اتحاد نیروهای مسلح در برابر بیگانگان است که به برکت آن توان پاسخ گویی به هر دشمن متجاوز را خواهند داشت.