شیراز_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس با اشاره به ایجاد آمادگی برای فصل زمستان گفت: با توجه به آغاز فصل پاییز و زمستان پایگاه های جاده ای جمعیت هلال احمر افزایش خواهند یافت.

حسین درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به فصل بارش ها و اطلاعیه‌هایی که در این خصوص صادر شده و با توجه احتمال سیلابی شدن جاده ها و آب گرفتگی معابر، جمعیت هلال احمر باید این آمادگی را داشته باشد که هر شرایط را تجربه کند. 

وی افزود: در اولین گام پایگاه های جاده ای افزایش و تقویت خواهند شد و جاده های که دارای شرایط حساسی است مشکلات این جاده ها برطرف شود 

درویشی با اشاره به افزایش پایگاه های جاده ای جمعیت هلال احمر افزود: ١٠ پایگاه جدید در جاده های استان به ٢۵ پایگاه جمعیت هلال احمر در فصل زمستان اضافه خواهند شد و تمامی تجهیزات امدادی به این پایگاه ها اختصاص می یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر تاکید کرد: قبل از ورود به روزهای سرد تمامی پایگاه های جمعیت هلال‌احمر نسبت به بازآموزی فعالیت های امدادی در آنها اقدام شده و سعی شده تا تمامی پایگاه های این جمعیت به مسائل مورد نیاز تجهیز شوند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده بیش از ۵٠ کالا و خدمات مورد  نیاز پایگاه های جمعیت هلال احمر است از این رو سعی شده تا نیازها مرتفع شده تا آمادگی لازم برای امداد رسانی در زمستان فراهم باشد.