بهارستان- سرپرست شهرداری گلستان گفت: توسعه زیرساختهای ورزشی در اولویت کاری شهرداری گلستان قرار دارد.

بهلول فرزین در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرح وظایف شهرداری و اولویت های این سازمان اظهار داشت: در گذشته وظایف شهرداری ها در ‌حد جمع‌آوری زباله و رسیدگی به فضای سبز و مبلمان شهری تصور می شد و برخی اقدامات دیگر که توسط این نهاد انجام می پذیرفت از نگاه اکثر شهروندان ‌دور می‌ماند اما در سال‌های اخیر شهرداری‌ها یکی از متولیان اصلی ترویج و توسعه ورزش همگانی هستند.

وی گفت: شهرداری گلستان برای نشاط و شادابی جامعه و ترویج ورزش، اقدامات مهم و تاثیرگذاری از جمله احداث و تکمیل سالن های ورزشی چندمنظوره و تخصصی را در دستور کار قرار داده است.

سرپرست شهرداری گلستان با بیان مطلب فوق خاطرنشان ساخت: رسیدگی به امور و مسائل ورزشی شهر یکی از وظایف تعریف‌شده برای تمامی شهرداری‌ها است، چراکه یک شهر زمانی می‌تواند رشد و توسعه پیدا کند که توجه به سلامت جسمانی و روانی مردم و شهروندان به‌عنوان ساکنین آن شهر نیز مدنظر قرار گیرد.

فرزین با اشاره به هدف‌گذاری‌های انجام‌شده توسط شهرداری گلستان برای ترغیب هرچه بیشتر شهروندان به امر ورزش تصرح کرد: توسعه ورزش‌های همگانی و افزایش زیرساخت‌های ورزشی دو اولویت مهم ما در این زمینه است تا همه آحاد مردم و شهروندان بتوانند از امکانات و سالن‌های ورزشی به نحو مطلوب و شایسته استفاده کنند.

وی تکمیل سالن ورزشی شهرک امام حسین (ع) در حاشیه رودخانه شادچای، احداث خانه تخصصی کشتی، تکمیل سالن ورزشهای باستانی و پهلوانی (زورخانه) و بهره برداری از مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر را از جمله پروژه های ورزشی مدیریت شهری گلستان در راستای توسعه زیرساختهای ورزشی برشمرد که در سال جاری در اختیار عموم شهروندان قرار خواهد گرفت.