سمنان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از آغاز عملیات ساخت اورژانس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر خبر داد و گفت: پیش‌بینی اعتبار ساخت این مرکز ۲۰۰ میلیارد ریال است.

نوید دانایی در حاشیه مراسم عملیات آغاز ساخت اورژانس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان با حضور مقامات کشوری، استانی، شهرستانی و دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز داشت: برای ساخت این مجموعه که سه هزار و ۲۸۷ متر زیربنا خواهد داشت ۲۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی اعتبار هزینه خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه مجموعه اورژانس بیمارستان کوثر سال ۹۸ آغاز و سال ۹۹ به اتمام خواهد رسید، افزود: تعداد تخت‌های موجود این اورژانس ۷۴ تخت خواهد بود که پیش‌بینی می‌شود بتواند به همشهریان و زائران خدمات مطلوب‌تری را ارائه دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه چندی پیش ساخت پارکینگ بیمارستان کوثر نیز آغاز شد، ابراز داشت: شهرداری سمنان برای ساخت پارکینگ مجموعه مساعدت لازم را خواهد داشت تا تکریم ارباب‌رجوع به بیمارستان در شرایط بهتری صورت گیرد.

دانایی بابیان اینکه روزانه بیش از یک هزار و هفت‌صد نفر در این مرکز آموزشی پژوهشی تردد می‌کنند، اضافه کرد: به‌منظور ساخت پارکینگ بیمارستان کوثر زمینی از سوی این دانشگاه در اختیار شهرداری قرار گرفت که این امر چندی پیش پس از طی مراحل قانونی انجام پذیرفته است.