معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان از تبادل پژوهشگر و دانشجو با دانشگاهی در فیلیپین خبر داد و گفت: قرار است در حوزه نانو و علوم انسانی تحقیقات مشترکی داشته باشیم.

مجید منعم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح جزییات انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه دیلیمان فیلیپین اظهار کرد: براساس این تفاهم نامه مقرر شد تحقیقات مشترکی در حوزه علوم انسانی، جامعه شناسی، باستان شناسی، علوم اجتماعی و رشته های بین رشته ای صورت بگیرد چرا که طرف مقابل نسبت به این حوزه ها تمایل بیشتری داشت. 

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه این تفاهم نامه به مدت ۵ سال اعتبار دارد، گفت: تبادل استاد، پژوهشگر و دانشجو یکی دیگر از بندهای تفاهم نامه بود و قرار است سالیانه بین ۷ تا ۱۰ دانشجو و استاد در دو دانشگاه حضور یابند و دوره های آموزشی را بگذرانند.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد در حوزه نانو کارهای مشترکی صورت گیرد و تجارب دانشگاه کاشان در این حوزه در اختیار آن ها قرار گیرد.

منعم زاده خاطرنشان کرد: آن ها همچنین از ما دعوت کردند تا در کنفرانس بین المللی آشنایی با فرهنگ های منطقه ای که قرار است یک ماه آینده در این کشور برگزار شود، حضور یابیم.