بوشهر - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: ارتباط و تعامل بانوان ماهر استان بوشهر و صنعت باید تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، مریم آذرشب صبح دوشنبه در بازدید از دستاوردهای دانشجویی رشته‌های طراحی دوخت، گرافیک و مربی کودک آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران بوشهر اظهار داشت: تقویت ارتباط آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر با صنعت یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: بخش صنعت نیازمند این است که از دانش، مهارت و ظرفیت های بالقوه دانشجویی در خلق ثروت استفاده ببرد و اگر این مهم اتفاق بیفتد واحدهای تولیدی می توانند با فعالیت مستمر در ایجاد اشتغال موثر باشند.

آذرشب افزود: ایده‌های دانشجویان و استادان دارای پتانسیل لازم برای تبدیل‌شدن به فناوری، توسط آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر به واحدهای تولیدی و صنعت استان برای حمایت برای تجاری‌سازی، هدایت و معرفی شوند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر، تعامل و همکاری آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران بوشهر و ادارات و صنایع استان برای بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت های دانشجویی باید جدی گرفت و اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی ادامه داد: امروزه نقش مهم و ارزشمند آموزش‌های مهارتی در ایجاد فرصت‌های شغلی آشکار شده، آموزش و انتقال علم و مهارت توسط استادان آموزشکده های فنی و حرفه ای به دانشجویان بسترساز اشتغال و راهکاری برای رهایی از بیکاری و رسیدن به شغل است.

زهرا حاجیانی سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر نیز اظهار داشت: تنها راه سوق یافتن دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای به سمت اشتغال از طریق مهارت آموزی است.

وی، حمایت از تجاری سازی دستاوردهای دانشجویی را یک اصل دانست.