مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در روزهای برفی مناطق آموزش و پرورش شهر تهران ناظرینی را به مناطقی که احتمال بارش ‏برف بیشتر است یا ممکن است یخبندانی ایجاد شده باشد، می فرستند.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین برف در پایتخت از ساعات نخست امروز شروع به بارش کرد و همزمان با بارش برف که در برخی مناطق شهر تهران رو به افزایش است، والدین و دانش آموزان درباره احتمال تعطیلی مدارس برای روز آتی صحبت می کنند؛ این در حالی است که به گفته مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی شهر تهران در برخی مواقع تعطیلی مدارس ممکن است تا ساعت ۶ صبح، اعلام شود.

مسعود ثقفی مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره روند بررسی میزان بارش برف در تهران و اعلام تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس از سوی آموزش و پرورش گفت: هر وقت با بارش برف رو به رو می شویم، مدیران مناطق آموزش و پرورش شهر تهران ناظرینی را به مناطقی که احتمال بارش ‏برف بیشتر است یا ممکن است یخبندانی ایجاد شده باشد، می فرستند و تا ساعت پایانی شب و گاه در برخی مواقع تا صبح آن را به بنده اطلاع می دهند. در ادامه این بررسی ها با مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در میان گذاشته می شود تا درباره تعطیلی مدارس تصمیم گیری شود و از طریق روابط عمومی این موضوع اطلاع رسانی می شود. اگر میزان بارش برف زیاد باشد شب هم این موضوع اطلاع رسانی می شود.