گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: ما باید به توان داخلی اتکا کرده و صنایع و منابع خود را مدیریت کنیم و مسئولان هم باید با صداقت با مردم رفتار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: در ذیل امنیت سلامت، پیشرفت، آبادانی و غیره تعریف می شود و همه چیز در سایه امنیت معنا پیدا می کند.

وی افزود: دشمنان به دنبال برهم زدن کانون امن مسلمانان هستند و ایجاد انشقاق و دعوای حقیر سیاسی و پایین آوردن آستانه تحمل گروه های سیاسی از شگردهای آن ها است.

معروفی ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد جنگ اقتصادی است و معیشت مردم را نشانه گرفته و هیچگاه از دشمنی خود دست برنمی دارد.

وی بیان کرد: ما باید به توان داخلی اتکا کرده و صنایع و منابع خود را مدیریت کنیم و مسئولان هم باید با صداقت با مردم رفتار کنند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان اظهارکرد: در اغتشاشات اخیر مدیریت سلطنت طلبان و اجاره گرفتن افراد خودفروخته را دیدید اما مردم با تمام مشکلات اقتصادی نشان دادند که پای انقلاب ایستاده اند.

معروفی گفت: حضور مردم در تجمع خودجوش امروز سه پیام داشت، نخست حفظ امنیت و آرمان های انقلاب، دوم جداسازی خط خود از شرارت و اشرار و دیگری درخواست مطالبه برای کنترل بازار و مراقبت از جلوگیری از افزایش قیمت ها که خواسته به حقی است.

وی اضافه کرد: مردم با این کار به زیبایی صف خود را از اشرار جدا کرده و همه مسئولان باید همت کنند تا فشار اقتصادی مردم کمتر شود.

معروفی تصریح کرد: باید قیمت کرایه ها و ارزاق مردم را مدیریت کرد و بسیج این آمادگی را دارد که کمبود نیروهای بازرسی را جبران کند.

وی با تأکید بر این که باید نظارت و کنترل بر بازار استمرار یابد، گفت: سیستم اجرایی در این زمینه فعال است اما آمادگی خود را در این زمینه اعلام می کنیم.