سرمربی تیم فوتبال سایپا با انتقاد از شرایطی که بوجود آمده است گفت: به این نتیجه رسیدیم با اخلاق بودن در فوتبال ایران بی فایده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم صادقی پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: بعد از ۱۲ هفته از لیگ صحبت در مورد برنامه مربی بی فایده است اینکه چندین ملی پوش در رده های پایه داشته باشید فایده ای ندارد و به این نتیجه رسیدم با اخلاق بودن بی فایده است. 

سرمربی سایپا افزود: اینکه بخواهید جوانانی را برای آینده فوتبال مملکت تربیت کنید و برای سه سال آینده برنامه ریزی کنید، بی فایده است. اینکه مربی چقدر تلاش می کند و بازیکنانش را تحت نظر دارد فایده ندارد. اشتباهات داوری باعث شد از رتبه هفتم و هشتم به رده سیزدهم برسیم. به این نتیجه رسیده ام که با اخلاق بودن و احترام گذاشتن نتیجه ای ندارد. هر کس شلوغ کند و سر و صدای بیشتری داشته باشد تیمش بهتر نتیجه می گیرد. 

صادقی ادامه داد: اینطور نیست که شما به باشگاه بروید و فقط بخواهید به مسائل فنی فکر کنید. اینکه بخواهید یکسری بازیکن جوان را بیاورید و با آنها کار کنید، در فوتبال ایران ارزشی ندارد، باید شلوغ بازی بلد باشید، اما باز هم به همین مسیر خودم با قدرت ادامه می دهم و اعتقاد دارم اگر با صداقت کار کنید و به کارتان اطمینان داشته باشید موفق خواهید شد. 

وی در مورد اینکه شاید به خاطر نداشتن هوادار و عدم پخش بازی هایتان، داوری به ضرر شماست، گفت: اگر بازی های ما پخش مستقیم نمی شود و یا اینکه تیمی هوادار ندارد باید چنین رفتاری با آن بشود؟ در دو هفته چهار پنالتی ما را نگرفتند. استراتژی ما همین است که بیشتر فوتبالیست به فوتبال ایران معرفی کنیم.