جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران گفت: حاج قاسم تمام هستی خود را برای این ملت ایران و احیای دین فدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، از جمله افراد شرکت کننده در آئین نکوداشت یاد و نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی که امروز در محل وزارت ورزش برگزار شد، سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

وی در این مراسم گفت: با درود و سلام به ارواح پاک شهدا و به وبژه شهدای اخیر که توسط بدترین انسان ها که ادعای حقوق بشر دارند و در راس آنها رئیس جمهور آمریکا است، به شهادت رسیدند، به ویژه حاج قاسم سلیمانی و المهدی المهندس.

وی ادامه داد: حقیقتاً باید بگوییم دل همه ما داغدار شده است، اما قطعاً خون این شهیدان آنچنان وحدت و یکپارچگی ایجاد کرده که باعث وحشت استکبار جهانی شده است.

این مقام مسئول در سپاه تاکید کرد: حاج قاسم تمام هستی خود را برای این ملت و برای احیای دین خدا و پیشرفت کشور فدا کرد. در آخر هم به آنچه می خواست، رسید. ما باید راه او را صادقانه ادامه دهیم و باعث شویم با اعمال خود روح این شهیدان شاد شود و همچنین باعث شادی دل مقام معظم رهبری و مردم شویم.

سردار کوثری یادآور شد: برادران و خواهرانی که در کسوت ورزشکار در وزارت ورزش و دیگر نهادها خدمت می کنند، به نوبه خود از آنها تشکر می کنم که در این مراسم شرکت کردند و این مراسم باشکوه را برگزار کردند. ان شالله بتوانیم کاری کنیم که این پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند و ملت ایران نیز پیروز و موفق باشند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه در پاسخ به این پرسش که "پیام شما به استکبار جهانی چیست؟ " گفت: منتظر باشند که بالاخره ضربه شست که در سخت ترین شرایط خواهد بود، به آنها نشان داده خواهد شد.