بوشهر- سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: در راستای همیاری و کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان سازمانی‌های مردم نهاد استان بوشهر بسیج می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری بعدازظهر دوشنبه در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: قرار است از روز چهارشنبه در سراسر استان سمن‌های استان با همکاری هلال‌احمر استان بوشهر با استقرار در میادین و مکان‌های مختلف شهرهای استان نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام کنند.

وی از آمادگی سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان سیستان بلوچستان خبر داد و گفت: در جریان سیل لرستان و خوزستان سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری و همچنین با حضور در بین مردم سهم بسزایی در مدیریت و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل زاده داشتند

مظفری افزود: ان‌شاءالله حرکت خودجوش سمن‌های استان برای کمک به سیل‌زدگان با حمایت‌های مردم نوع‌دوست استان بوشهر تکمیل خواهد شد.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با بیان اینکه بیش از ۴۵۰ سازمان مردم در استان بوشهر مجوز فعالیت گرفته‌اند خاطرنشان کرد: حضور فعال این سمن‌ها می‌تواند پشتوانه بسیار مهمی برای مقابله با هر اتفاقات غیرمترقبه در استان باشد.