معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ارسال محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عسگریان با اشاره به اینکه نخستین محموله کمک‌های مردمی برای مددجویان و نیازمندان، به مناطق سیل‌زده استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان ارسال شده است، افزود: این محموله شامل لوازم ضروری زندگی است که میان مردم سیل‌زده توزیع شده است.

وی با اعلام نیازهای اساسی مردم سیل‌زده ادامه داد: مواد غذایی و آب آشامیدنی بسته‌بندی، پتو، پوشاک و کفش و اقلام بهداشتی، مهمترین نیاز خانواده‌ها در شرایط فعلی است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به تشریح روش‌های مشارکت مردم برای کمک به مردم گرفتار در سیل اشاره و خاطرنشان کرد: شماره حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به همین منظور پیش‌بینی شده است.

عسگریان تاکید کرد: مردم نیکوکار همچنین می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* تحت عنوان «کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان»، وجوهات نقدی خود را برای خانواده‌های سیل‌زده ارسال کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر روش‌های فوق، تمامی ادارات کمیته امداد در سراسر کشور و مراکز نیکوکاری، آماده دریافت کمک‌های نقدی و کالایی مردم خیر و نوعدوست ایران هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از اعزام حدود ۵۰ گروه جهادی همکار با کمیته امداد به مناطق سیل زده هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: همچنین گروه‌های جهادی در حوزه پزشکی و درمان در حال اعزام به مناطق سیل‌زده هستند.