عکاس خبرگزاری مهر مقام اول مجموعه عکس بین المللی مسابقه بین المللی «مهر محرم» را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نفرات برتر دوازدهمین سوگواره ملی عکس و پنجمین مسابقه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال «مهر محرم» شامگاه چهارشنبه در فرهنگسرای کومش شهر سمنان معرفی و تجلیل شدند.

میثم قدس پور دبیر سوگواره «مهر محرم» در حاشیه مراسم اختتامیه اعلام کرد: از دریافت هشت هزار و ۲۲۸ اثر دریافتی از ۲۷ کشور جهان، بیش از ۱۰۰ اثر منتخب هیات داوران، از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عراق، افغانستان، هندوستان، انگلستان و بحرین در دوازدهمین نمایشگاه عکس «مهر محرم» به نمایش درآمد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از هشتم تا هفدهم بهمن در فرهنگسرای کومش سمنان برپا شده است. خسرو به آیین، مهدی مردانی و عابد میرمعصومی اعضای هیات داوری اولیه و امیرعلی جوادیان، محمد مهدی رحیمیان و نصرالله فروتن فر داوران اصلی این سوگواره بودند.

قدس‌پور گفت: حمید وکیلی عکاس خبرگزاری مهر از تهران در مجموعه اربعین اول و محمد جمالی، سمیه نوذری و نثارحسین عاملی نفرات برتر تجربه اربعین معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه محمد ابراهیمی در بخش تک عکس اربعین نفر اول شد، اضافه کرد: امیر عنایتی و پویان بیات نفرات دوم و سوم سوگواره «مهر محرم» شدند. سامر الحسینی، محمدرضا امیری‌ نیا و رضا حیدری‌شاه نفرات اول تا سوم بخش آیین‌ها معرفی شدند.

دبیر سوگواره «مهر محرم» با اشاره به نفرات برگزیده در بخش فیلم، بیان کرد: فرشته ادب‌جو در بخش نماهنگ، مرتضی فیض در بخش خلاقانه و رسول گورکانی‌ در بخش انیمیشن به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

قدس‌پور افزود: فرج‌الله رمضانی، علی ابک و حمید حمیدی نفرات اول تا سوم در بخش استانی هستند.

دبیر سوگواره مهر محرم یادآور شد: داوود جلیلی در بخش داستانی، بیژن نجفی در بخش مستند و هدی زهرا موراج در بخش بین‌المللی برگزیدگان این دوره از سوگواره «مهر محرم» بودند.