فراخوان نهمین جشنواره ملی فاوا با شعار«ایران هوشمند، آینده روشن» توسط وزارت ارتباطات منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل همکاری ها و توسعه صنعت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فراخوان نهمین جشنواره ملی فاوا را در ۶ محور اصلی و ۱۶ زیرمحور با شعار «ایران هوشمند، آینده روشن » منتشر کرد.

ثبت نام برای شرکت در نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات تا ۱۵ فروردین سال ۹۹ ادامه دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت جشنواره نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند.

اکوسیستم نوآفرینی کشور در حوزه ICT و دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی با مسئولیت سازمان فناوری اطلاعات ایران، اثربخشی در توسعه صنعت با مسئولیت سندیکای صنعت مخابرات ایران، پژوهش‌های منتهی به فناوری با مسئولیت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت‌های برتر IT در توسعه اقتصادی با مسئولیت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و شرکت های برتر در فناوری فضایی و خدمات فضاپایه با مسئولیت سازمان فضایی ایران، از محورهای ۶ گانه نهمین جشنواره فاوا هستند.

برگزیدگان جشنواره نهم در مراسمی همزمان با نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۹ با حضور وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات معرفی و تقدیر می شوند.

جشنواره ملی فاوا با هدف تقدیر از تمامی تلاشگران و فعالان عرصه فاوا از اردیبهشت سال۱۳۹۰ همزمان با روز جهانی ارتباطات آغاز و تاکنون ۸ دوره این جشنواره با بهره‌گیری از تجارب گذشته برگزار شده است.

در مجموع ۸ دوره گذشته، ۴ هزار و ۵۰۰ متقاضی حقیقی و حقوقی در این جشنواره حضور یافته و مورد ارزیابی قرار گرفته اند که از این تعداد ۳۳۰ متقاضی حائز رتبه شده اند.