اصفهان - رئیس اداره نگهداری راه های اصلی استان اصفهان از آغاز  عملیات آسفالت گرم حیدرآباد-نیک آباد به طول ۸ کیلومتر خبر داد.

مهدی فقهی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عملیات آسفالت گرم حیدرآباد-نیک آباد به طول ۸ کیلومتر با هدف بهسازی و ارتقا ایمنی مسیر تردد مردم با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی همچنین از قیرپاشی محور قدیم کاشان-اران و بیدگل خبر داد و گفت: به منظور بهسازی مسیر کندرو دو کیلومتر از این محور با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال در دست اجرا قرار گرفته است.

رئیس اداره نگهداری راه های اصلی استان اصفهان گفت: عملیات آسفالت گرم محور حسین آباد-فلاورجان به طول یک کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال اجراست.

وی هدف از اجرای این پروژه را نوسازی روی بیس عنوان کرد و گفت: تلاش ما برای بهسازی راه های استان با وجود تنگناهای اعتباری و مالی متوقف نشده و همچنان ادامه دارد.

فقهی با بیان اینکه از وضعیت خرابی رویه آسفالت راه ها مطلع هستیم، تصریح کرد: نقشه خرابی رویه آسفالت محورهای مواصلاتی استان اصفهان با جزییات تهیه شده است و برنامه ریزی متناسب با اعتبارات برای آسفالت محورهای مواصلاتی استان اصفهان در حال انجام است.

رئیس اداره نگهداری راه های اصلی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کمبود اعتبارات و ضرورت بهسازی محورهای مواصلاتی ما را به سمت استفاده از روش های نوین همچون آسفالت های حفاظتی سوق داده است.