دهمین نشست سراسری هم اندیشی و آموزشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری با حضور وزیر علوم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز همکاریهای علمی بین‌المللی وزارت علوم، دهمین نشست سراسری هم اندیشی و آموزشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سفرای تعدادی از کشورهای خارجی و مقامات وزارت علوم و روسای برخی از دانشگاه ها و پژوهشگاهها و پارک های علم و فناوری کشور برگزار می شود.

 موضوع اصلی نشست، ارایه عملکرد چند دانشگاه و پژوهشگاه و همکاری های علمی در پسا کرونا خواهد بود. این نشست به صورت مجازی خواهد بود.

این نشست که به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی با تاخیر دو ماهه و در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار می شود، میهمانان به صورت مجازی به ایراد سخنرانی می پردازند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز با حضور در این نشست و ارایه رهنمود در حوزه تعاملات علمی بین المللی از دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک علم و فناوری برتر در فعالیت های علمی بین المللی در سال ۱۳۹۸ نیز تقدیر به عمل خواهند آورد.