زندانی نیازمند بدهکاری که بیماری ام اس داشت، با تلاش نمایندگی ستاد دیه استان تهران آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منوچهر رحمانی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: زندانی نیازمندی که به دلیل بدهی و تعهد مالی با شکایت طلبکار در زندان به سر می برد با تلاش مددکاران نمایندگی ستاد دیه استان تهران و کمک نیکوکاران نوعدوست آزاد گردید.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بهزاد از آذر ماه سال گذشته با شکایت شاکی مبنی بر تعهد مالی به مبلغ ۴۰ میلیون تومانی و تاخیر و تادیه که به حدود ۶۳ میلیون تومان تبدیل شده بود، در زندان به سر می برد.

وی ادامه داد: این زندانی ۵۳ سال داشت و با تشدید علائم بیماری ام اس در زندان، تلاش ها برای نجات وی و تامین بدهی اش بیشتر شده بود تا آنکه با قطعیت حکم و کمک های ستاد دیه و نیکوکاران، امکان آزادی وی محقق گردید.

رحمانی تاکید کرد: چک نجات بهزاد امروز صادر گردید و این زندانی طی یکی دو روز آینده با دستور مرجع قضایی آزاد خواهد شد و عید سعید فطر بهترین عیدی برای وی و خانواده اش خواهد بود.

وی در ادامه گفت: کمک به نیازمندان در بخصوص طی ماه مبارک رمضان بسیار ارزشمند است و خوشا به سعادت آنان که با بخشش مال خود، نیازمندان را نیز مهمان خوان رحمت الهی می نمایند.
بنا به این خبر، شماره کارتهای ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ نزد بانک ملی و ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۹۵۵۱۹ نزد بانک تجارت آماده دریافت این هدایا است. همچنین شماره تماس ۸۸۸۶۱۸۷۰ نمایندگی ستاد دیه استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات نیکوکاران روزه دار می باشد.