زاهدان- ساعت کار دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان به منظور مدیریت مصرف انرژی از امروز یکشنبه با برنامه جدید اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، به استناد مصوبه شماره ۳۲۰۷۲/ ت ۵۵۴۲۰ ه مورخ ۱۹/‏۰۳/‏۱۳۹۷‬ و اصلاحیه شماره ۴۶۳۳۸/ ت ۵۵۵۲۱ ه مورخ ۱۳/‏۰۴/‏۱۳۹۷‬ هیأت وزیران موضوع «تغییر ساعت کار ادارات در فصل گرما» و نظر به ضرورت مدیریت مصرف انرژی برق؛ ساعت کار کارمندان با رعایت قوانین از امروز یکشنبه تا اطلاع بعدی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ تا ۱۲:۳۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۶ تا ۱۲ اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش: لازم به توضیح است ساعت کار بیمارستان‌ها، مراکز درمان، امدادرسانی و شرکت‌های خدمات رسان اعم از آتش نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و موارد مشابه و همچنین بانک‌های سیستان و بلوچستان تابع مقررات و سیاست‌های داخلی تعیین شده توسط ستاد مرکزی است.

این گزارش می‌افزاید: آن تعداد از دستگاه‌های اجرایی واجد شرایط حقوقی مستقل که روزهای پنجشنبه تعطیل هستند ضمن مدیریت ساعت کار کارکنان در پایان وقت اداری نسبت به برنامهریزی برای حضور کارکنان اقدام کنند.