مرکز بهداشت و درمان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران پروتکل های بهداشتی حفظ سلامت دانشجویان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز بهداشت و درمان دانشجویان دانشگاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به بازگشایی مجدد فعالیت های آموزشی دانشگاه و حضور دانشجویان در خوابگاه ها و اماکن دانشجویی، لازم است دانشجویان تمامی پروتکل های بهداشتی را به منظور حفظ سلامت خود و سایر افراد رعایت کنند.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران توجه داشته باشند، باتوجه به بازگشایی مجدد فعالیت های آموزشی دانشگاه و حضور دانشجویان در خوابگاه ها و اماکن دانشجویی از خرداد ماه سال جاری، رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تاکید الزامی است.

رعایت پروتکل های مربوط به بهداشت فردی نظیر پرهیز از دست دادن و روبوسی کردن، پرهیز از تجمعات غیر ضروری، شست و شوی مکرر دست ها و اندازه گیری منظم دمای بدن، عدم استعمال دخانیات، عدم استفاده از تلفن همراه در راهروها و مکان های عمومی خوابگاه، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اماکن عمومی خوابگاه و دانشکده­ ها از الزامات این پروتکل است.

با توجه به تاکید استفاده از ماسک در پروتکل های بهداشتی، مرکز بهداشت و درمان دانشجویان توزیع ماسک را از طریق دانشکده ها و بین دانشجویانی که در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی در حال گذراندن دوره کارآموزی هستند، انجام خواهد داد.

سهمیه ماسک تا پایان خرداد ماه ۹۹ در اختیار دانشکده ها قرار داده شده است.