یاسوج- رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیرساختهای فرهنگی شهر یاسوج متناسب با نیازهای شهروندان و جمعیت شهری نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، شریف اسلامی شامگاه دوشنبه در نشست با شهردار یاسوج ضمن تقدیراز تعامل شهرداری یاسوج با این نهاد، افزود: توجه ویژه شهردار یاسوج به حوزه فرهنگ و هنر طی ادوار گذشته کم سابقه بوده و قابل تقدیر و تحسین است.

اسلامی به برگزاری چندین نشست از سوی شهردار با هنرمندان استان اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه شهردار به همه وعده‌هایش به اصحاب هنر جامه عمل پوشانده است.

رئیس حوزه هنری استان همچنین از شهردار یاسوج برای برگزاری اولین جشنواره دیوارنگاری این شهر تقدیر کرد و آن را آغاز یک حرکت و جریان هنری برای زیباسازی و بهبود جلوه‌های بصری شهر یاسوج دانست

اسلامی با بیان اینکه فرهنگ بستر اصلی توسعه است، ابراز داشت: توسعه پایدار شهر یاسوج تنها با توجه به این بستر فرهنگی محقق می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان فرهنگ را روح حاکم بر کالبد شهر دانست و افزود: شهری زنده و پویا است که در آن فرهنگ و هنر جاری و ساری باشد و منجر به رشد روحی و معنوی شهروندان شود. کمبود زیرساختها و اماکن فرهنگی از مشکلات شهر یاسوج بوده و برنامه ریزی برای رفع این کمبودها ضروری است.