قزوین- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: اولویت کاری شهرداری‌ها و شوراها باید حفظ منافع مردم و پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی صالحی سه شنبه شب در جلسه معارفه شهردار جدید اقبالیه که با حضور امام جمعه شهر، بخشدار مرکزی و مقامات شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: اولویت کاری شهرداری‌ها و شوراها باید به دور از حواشی، حفظ منافع مردم و پیگیری خواسته‌ها و مطالبات شهروندان باشد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین بیان کرد: تعدد تعویض شهرداران در تضاد مستقیم با منافع شهروندان است و باعث تضییع حقوق آنها می‌شود.

وی ادامه داد: طرح‌های توسعه شهری نباید با منافع شهروندان تضاد داشته باشد و در این راستا می‌توان با برنامه ریزی صحیح، قانون مندی، نظم و انضباط مالی و… و. در جهت احقاق حقوق شهروندان گام برداشت.

صالحی تصریح کرد: نهاد شهرداری یک نهاد بسیار تأثیر گذار در مدیریت محلی می‌باشد که با مطالعات دقیق و درک صحیح از واقعیات و همچنین اصلاح برخی از قوانین منسوخ می‌تواند بسیاری از مشکلات محلی را مرتفع کند.

صالحی افزود: در شهر اقبالیه با توجه برخی مسائل، مشکلات شهروندان انباشته شده است که از شهردار جدید که از بدنه خود شهرداری است انتظار داریم با کمک دستگاه‌های ذیربط و استفاده از نیروهای متخصص به این مشکلات رسیدگی کند.

در پایان غلامرضا فرجی به عنوان شهردار جدید اقبالیه معرفی شد.