فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از هزار و دویست بسته معیشتی به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان در فیروزکوه جمع آوری و توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یوسفی جمارانی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از هزار و دویست بسته معیشتی به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان در فیروزکوه جمع آوری و توزیع شده است.

یوسفی جمارانی با بیان اینکه مسدود کردن راه‌های گردشگری به خصوص منطقه تنگه واشی، تعطیلی بازار روز، مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های پرتردد، واحدهای صنعتی در خطر از جمله مواردی بوده است که برای جلوگیری از شیوع به کار بسته شده است گفت: عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری و روستایی با بهره مندی از پتانسیل دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز به صورت تخصصی صورت گرفته است.

فرماندار فیروزکوه از تهیه بانک اطلاعاتی افرادی که تحت حمایت هیچ نهادی نیستند خبر داد و بیان داشت: با استفاده از این بانک اطلاعاتی توانستیم کمک‌های خوبی را به این افراد بدهیم و در این راستا خیرین و سازمان‌های مردم نهاد بسیار یاری داشتند.

وی عنوان داشت: با توجه به گردشگری منطقه فیروزکوه در زمان شیوع ویروس مراکز گردشگری تعطیل شد و در این خصوص نیز به مسافران و گردشگران اطلاع رسانی‌های لازم انجام شد.

یوسفی جمارانی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید در دستور کار همه مردم و جامعه قرار بگیرد گفت: از همه کسبه و اصناف نیز می‌خواهیم برای جلوگیری از اعمال محدودیت‌های بیشتر موارد بهداشتی را رعایت کنند تا با یاری خدا زنجیره کرونا شکسته شود.