مهاجم ایرانی تیم سانتاکلارا با بیان اینکه از پرسپولیس، سپاهان و تراکتور پیشنهاد داشته است، گفت: برای انتخاب تیم سانتاکلارا و حضور در پرتغال با مهدی طارمی مشورت کردم.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار مغانلو درباره انتخاب تیم سانتاکلارا و حضورش در این تیم پرتغالی به «رادیو تهران» گفت: برای انتخاب تیم سانتاکلارا تحقیق کردم. سانتاکلارا تیم خوبی است و مربی با شخصیت و کاربلدی دارد. می خواستم با تیم سانتاکلارا  به چیزهایی که مدنظر دارم برسم.

مهاجم سابق تیم پیکان با بیان اینکه از کشورهای قطر، بلژیک و دیگر تیم های پرتغال هم پیشنهاد داشته است، یادآور شد: در نهایت تیم سانتاکلارا را انتخاب کردم. دوست دارم اینجا برای کشورم الگوی خوبی باشم و به چیزهایی که در ذهنم هست برسم.

مغانلو در پاسخ به این سئوال که آیا قراردادش با تیم پرتغالی از نظر مالی رضایت بخش است؟ تاکید کرد: از لحاظ مالی می توانستم در ایران بالای ۴ - ۵ برابر قرارداد فعلی بگیرم. پول برایم مهم نیست. می خواهم به هدفم برسم و از انتخاب سانتاکلارا راضی هستم.

وی در خصوص اینکه آیا با دیگر لژیونرهای ایران در پرتغال هم مشورت کرده است؟ گفت: با مهدی طارمی درباره شرایط پرتغال صحبت کردم. تحقیق کرده بودم و از او مشورت گرفتم و چیزهای مثبتی گرفتم اما با امیر عابدزاده صحبتی نداشتم.

مهاجم ایرانی تیم سانتاکلارا درباره جدیت پرسپولیس برای به خدمت گرفتنش اظهار کرد: جا دارد از پرسپولیس و باشگاه های دیگر مثل تراکتور و سپاهان تشکر کنم. از این باشگاه ها ممنون هستم ولی می خواستم به اروپا بیایم.

مغانلو در پایان اظهار امیدواری کرد که «لباس مقدس» تیم ملی را در آینده بپوشد.