کرمانشاه- مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان شهدای کرمانشاه تکمیل است و پذیرش صورت نمی گیرد.

دکتر میثم حجتی پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع موج جدید ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهر کرمانشاه، اظهار کرد: به دنبال افزایش تعداد مبتلایان کرونایی، ظرفیت بیمارستان شهدا با ۴۰ تخت معمولی و ۵ تخت ویژه تکمیل شده است و پذیرش جدید صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: تقریباً در شبانه روز ۴۰۰ الی ۵۰۰ بیمار به اورژانس بیمارستان مراجعه می‌کنند که ۴۰ درصد از آنها با علائم کرونا و یا مشکوک به کرونا هستند.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیمارستان شهدا دارای ۱۱۰ تخت است و فضای فیزیکی این بیمارستان ظرفیت ارتقا به ۱۳۵ تخت را دارد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود این شرایط تا بهمن ماه ادامه داشته باشد، تصریح کرد: در صورت نیاز بیمارستان شهدا با ظرفیت کامل در اختیار بیماران کرونایی قرار خواهد گرفت و بخش اورژانس و عمل‌های جراحی به بیمارستان حضرت معصومه (س) منتقل خواهد شد.

حجتی‌پور با اشاره به روش مؤثر اکسیژن تراپی در درمان بیماران کرونایی، گفت: هم اکنون یک دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهدا موجود است و دستگاه دیگری نیز خریداری شده که به زودی نصب و راه اندازی می‌شود.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: از مردم می‌خواهیم که شیوه‌نامه های بهداشتی را رعایت کنند و از ترددهای غیر ضروری و دورهمی ها خودداری نموده و استفاده از ماسک که بهترین پیشگری از ابتلاء به این ویروس است را مورد توجه قرار دهند.