معاون کاهش تقاضا ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: با دانشگاه علوم پزشکی ایران تفاهم‌نامه مشترکی را با موضوع همکاری علمی- اجرایی در حوزه کاهش عرضه و تقاضای موادمخدر و روان‌گردان امضا کردیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مبارزه با موادمخدر و دانشگاه علوم پزشکی ایران تفاهم‌نامه همکاری مشترکی را با موضوع همکاری علمی- اجرایی در حوزه کاهش عرضه و تقاضای موادمخدر و روان‌گردان به مدت سه سال امضا کردند.

امیرحسین یاوری معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران از جمله دانشگاه‌هایی است که توانسته زیرساخت‌های درمانی خوبی را برای خدمت به مردم و کشور ایجاد کند که با امضای این تفاهم‌نامه نیز سعی داریم از ظرفیت خوب این دانشگاه در حوزه اعتیاد و درمان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: در موضوع فارغ‌التحصیلان رشته مطالعات اعتیاد، کارگروهی تشکیل و امتیازاتی برای دانشجویان در نظر گرفته شود تا آنان نسبت به ثبت نام در این رشته اقدام کنند.

معاون کاهش تقاضا ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: علی‌رغم تلاش‌های گسترده، هنوز وضعیت خوبی در بخش درمان اعتیاد در کشور نداریم و درصد ماندگاری بهبودیافتگان مورد رضایت نیست که در این امر نیازمند توجه و بهره‌وری بیشتر از محیط‌های دانشگاهی هستیم.