گروه تولیدی بکردانه انواع دستگاه های ارده گیر، کره گیری، میوه خشک و روغن کشی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه خیلی از افراد ترجیح می‌دهند به جای اینکه برای یک شرکت کار کنند، خودشان در خانه درآمد زایی داشته باشند، از طرفی زندگی سالم یکی از ترندهایی است که باعث شده بخواهیم بعضی از مواد غذایی خود را به صورت ارگانیک تهیه کنیم. شما می‌توانید با خرید یکی از دستگاه‌های ارده گیر، کره گیری یا روغن گیری نه تنها به هدف زندگی سالم‌تر دست پیدا کنید بلکه یک درآمد زایی برای خود ایجاد نمائید.

در ادامه ما شما را با این سه دستگاه محبوب کاربران، بیشتر آشنا خواهیم کرد.

دستگاه‌های ارده گیری

ارده یکی از مواد غذایی سرشار از ویتامین است و مصرف آن برای صبحانه در ایران، طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل دستگاه ارده گیری بسیار محبوب است. دستگاه ارده گیر در چند مدل صنعتی و سنگی تولید می‌شود. شما می‌توانید از این دستگاه برای ارده گیری از دانه‌های گیاهی متفاوت استفاده کنید. دستگاه‌های ارده گیر بکردانه، با قابلیت‌های منحصر به فرد از جمله بی صدا و بدون لرزش بودن تولید می‌شوند.

گروه بکردانه پنج مدل دستگاه ارده گیری برای فروش، به مشتریان ارائه می‌دهد. دستگاه‌های ارده سنگی بکردانه بدون صدا هستند و قادرند در ۲۴ ساعت روز فعال باشند. سنگ این دستگاه‌ها مهریز است و به دلیل اینکه وزن آنها بالاست برای تمیز کردن دستگاه، در تمام دستگاه‌ها یک جک بالابر قرار داده شده که بین دو سنگ مهریز فاصله ایجاد می‌کند و تمیز کردن دستگاه را آسان می‌نماید. ارده ای که با استفاده از دستگاه‌های بکردانه بدست می‌آورید بسیار نرم بوده و به دلیل تولید در دمای پایین از کیفیت و خاصیت بالایی برخوردار است.

دستگاه‌های کره گیری

کره یکی از مواد غذایی است که موارد استفاده زیادی در زندگی روزمره ما دارد. از مصرف کره با نان و عسل در صبحانه تا اضافه کردن آن در ترکیبات شیرینی پزی، شما از این ماده غذایی، استفاده‌های فراوانی می‌کنید.

دستگاه کره گیری قابلیت تولید انواع کره‌های گیاهی را دارند. شما می‌توانید با این دستگاه‌ها کره بادام زمینی، کره از گردو و پسته … تهیه کنید. دستگاه‌های کره گیری بکردانه تماماً برقی هستند و شما تنها باید دانه‌های مورد نظر خود را در دستگاه قرار دهید و کره خروجی خود را دریافت کنید. شما می‌توانید با تنظیم این دستگاه انتخاب کنید که می‌خواهید، کره نرم یا کره زبر بدست بیاورید. این کار به راحتی با تنظیم تیغه‌های دستگاه امکان پذیر است. هرچه این تیغه‌ها به هم نزدیک تر باشند کره خروجی شما نرم‌تر خواهد شد. دستگاه کره گیری بکردانه در چهار مدل تولید می‌شود که هر کدام قابلیت تولید ۳۰ کیلوگرم کره در ساعت را دارند. یکی از دستگاه‌های کره گیر پرطرفدار، کره ساز لاکچری است. این دستگاه به دلیل زیبایی و رنگ طلایی برای استفاده در خانه و فروشگاه‌های لوکس بسیار مورد پسند مشتریان است. تمامی دستگاه‌های کره گیر در بکردانه یکسال ضمانت دارند.

دستگاه روغن گیری

روغن ارگانیک استفاده‌های زیادی در زندگی ما دارد. در سال‌های اخیر، خرید و فروش روغن‌های خالص زیاد شده است. اگر به دنبال کسب درآمد هستید خرید دستگاه روغن گیری و تولید روغن‌های گیاهی مختلف می‌تواند یک راه کسب موفقیت برای شما باشد. روغن گیری از دو روش پرس گرم و سرد انجام می‌شود که روغن گیری پرس سرد، روغن‌های خالص‌تری به شما تحویل می‌دهد. تمام دستگاه‌های روغن گیری گروه تولیدی بکردانه از روش پرس سرد استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها در سایزها و کاربردهای مختلف و با توجه به میزان دریافت دانه در ساعت، تولید شده اند. کیفیت بالای این دستگاه‌ها و قابلیت روغن گیری آنها از دانه‌های نرم (کنجد، تخم آفتاب گردان، شاهدانه، رازیانه و …) و دانه‌های سخت (هسته خرما، هسته انگور و…) این دستگاه‌ها را متمایز کرده است. قیمت این دستگاه‌ها با توجه به نوع آنها متفاوت است و حجم روغن گیری هر کدام از این دستگاه‌ها با دیگری فرق دارد. اما تمامی دستگاه‌های بکردانه را می‌توان به صورت ۲۴ ساعته استفاده کرد. بدنه این دستگاه‌ها تمام استیل بوده و با توجه به سایز از وزن ۲۲ تا ۶۵۰ کیلو گرم متغیر است.

حال که با انواع دستگاه‌های روغن گیری، کره ساز و ارده گیری آشنا شدید، می‌توانید برای خرید این دستگاه‌ها و راه اندازی یک کسب و کار در خانه بهتر تصمیم گیری کنید. بکردانه ارائه دهنده انواع ماشین آلات صنایع غذایی از جمله دستگاه میوه خشک کن، روغن گیری، کره ساز و ارده گیری می‌باشد. اگر هنوز هم نمی‌دانید چه دستگاهی برای شما مناسب است، می‌توانید با کارشناسان بکردانه تماس گرفته و از راهنمایی تخصصی آنها استفاده کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.