مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد: فعالیت ۱۲۰۰ ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان های پایتخت با بهبود وضعیت آلودگی هوا، از سر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد: فعالیت ۱۲۰۰ ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان‌های پایتخت با بهبود وضعیت آلودگی هوا، از سر گرفته شد.

فرشید اسحاقی با بیان این مطلب افزود: فعالیت ایستگاههای ورزش شهروندی از ۱۰ روز قبل و به دلیل تشدید غلظت آلاینده‌های جوی در تهران، متوقف شده بود که با کاهش آلودگی هوا، فعالیت‌های ورزشی در بوستان‌ها و فضاهای باز شهری از سر گرفته می‌شود.

به گفته وی، فعالیت‌های ورزشی در فضای باز همچون برنامه دوشنبه‌های ورزشی و آموزش‌های عمومی مربیان ورزشی در بوستان‌های تهران طبق شیوه نامه‌ها دنبال خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به شرایط کرونایی پایتخت اظهار داشت: همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در انجام فعالیت‌های ورزش عمومی الزامی بوده و لازم است شهروندان محترم نسبت به اجرای دستورالعمل‌ها، دقت لازم را داشته باشند.