اراک- جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف بیش از ۹ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق و کشف ۱۲۷ فقره سرقت در عملیات‌های دو روز گذشته پلیس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، یوسف سپهوند گفت: با ادامه یافتن طرح‌های عملیاتی پلیس، دستاوردهای ارزنده‌ای در دو روز گذشته در بخش‌های مختلف به دست آمد.

وی افزود: در برخورد با سارقان به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های عملیاتی پلیس، ۷۲ نفر سارق دستگیر و ۱۲۷ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: دستگیری ۴۰ نفر معتاد متجاهر و ۱۷ خرده فروش مواد مخدر طی این عملیات‌ها دستگیر و در حدود سه کیلوگرم انواع مواد مخدر از این افراد کشف شد.

سپهوند ادامه داد: در برخورد با قاچاقچیان کالا نیز بیش از ۹ میلیارد و ۸۲۰ ریال انواع کالای قاچاق کشف و ۵ نفر نیز دستگیر و تعداد ۵ دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی عملیاتی پلیس در برخورد قاطع با هر گونه هنجارشکنی گفت: تلفن ۱۱۰ به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان در کلیه ساعات شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.