تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

امروز می خواهیم راهی آسان، سریع و کم هزینه برای تولید سوسیس و کالباس سالم و خانگی را به شما پیشنهاد کنیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در این یادداشت اطلاعات مفیدی دربارۀ دستگاه سوسیس ساز خانگی و ارگانیک ارائه می‌گردد. برای آشنایی با این موضوع کاربردی، کمتر از ۱۰ دقیقه زمان بگذارید. ارزشش را دارد.

امروزه مردم برای سلامتی خود و خانواده شأن و تغذیۀ سالم اهمیت ویژه ای قائل هستند. تهیه کردن غذاهای ارگانیک و طبیعی اهمیت زیادی یافته است. در عین حال سوسیس و کالباس کارخانه‌ای و غیرارگانیک، عوارض فراوان و جبران ناپذیری مانند انواع سرطان‌ها، دیابت، فشار خون و.... را به دنبال دارند.

گرچه در سال‌های اخیر نظارت‌های بهداشتی بر کارخانه‌های سوسیس کالباس افزایش یافته است؛ لیکن هنوز استفاده از گوشت نامرغوب و وارد کردن استخوان چرخ شدۀ مرغ به سوسیس و کالباس، نگرانی‌های زیادی از این بابت وجود دارد.

البته به علت دلپذیر و خوشمزه بودن سوسیس کالباس قادر به حذف آن نیستند. از اینرو مصرف سوسیس و کالباس ارگانیک و خانگی مشتریان زیادی پیدا کرده است. این امر موجب رونق هر چه بیشتر کسب و کار سوسیس و کالباس سالم شده است.

در این مطلب سعی بر این داریم که با پیشنهاد کسب و کار با برکت و پر رونقی و همچنین با سود فروان که باعث افزایش سطح سلامت افراد جامعه نیز می‌شود قدم کوتاهی برای شما فعالان این حوزه از کسب و کار و همچنین مردمی که به دنبال سالم غذا خوردن می‌باشند برداریم.

پیشنهاد می‌شود این مطلب را مطالعه فرمائید و برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت و کانال پیج Fullsteel.ir مراجعه فرمائید.

چگونه یک شغل پر درآمد و با هزینه بسیار کم در این دوران بیکاری و رکود راه بیندازیم؟

با وجود مشکلات فراوان اقتصادی که در این دورانی که ما در آن زندگی می‌کنیم مواجه هستیم، ولی بسیار از کسب و کارهای ناشناخته ای در اطراف ما وجود دارند که البته بسیار هم پر رونق می‌باشند و ما از آن غافل هستیم.

تولید سوسیس و کالباس خانگی یا ارگانیک یکی از همین کسب و کارها می‌باشد.

برای تولید محصولات فوق در ابعاد اقتصادی نیاز به یک سوسیس ساز حرفه ای دارید

این دستگاه سوسیس ساز تمام اتوماتیک (چرخ گوشت، رول کن و میکسر) بوده است که برای اولین بار در ایران تولید شده است و قابلیت تولید انواع سوسیس‌ها و کالباس‌ها را دارد؛

۱. سوسیس کوکتل

۲. سوسیس بندری

۳. سوسیس پنیری

۴. سوسیس آلمانی

۵. سوسیس بلغاری

۶. کالباس مارتادلا

۷. کالباس کراکوف

۸. کالباس خشک

۹. کالباس لیونر

۱۰. کالباس فرانکفورتر

و انواع همبرگر و فلافل را نیز دارا می‌باشد.

همۀ محصولات فوق را می‌توانید با یک دستگاه سوسیس ساز تمام اتوماتیک فول استیل تولید نمائید.

مزیت دستگاه سوسیس و کالباس ساز «فول استیل» نسبت به سایر ابزارهای مشابه چیست؟

تا قبل از دستگاه کالباس ساز تمام اتوماتیک شما برای تولید یک کیلو سوسیس و کالباس نیاز به چهار دستگاه چرخ گوشت، یخ خرد کن، میکسر و رول کن داشتید.

استفاده از همه این دستگاه‌ها زمانبر و همچنین بسیار گران قیمت تمام می‌شد و بازده کار بسیار پایین می‌آمد. شاید یکی از دلایلی که باعث دلسرد شدن فعالان این حوزه از کسب و کار می‌شد همین تعدد دستگاه‌های مختلف برای تولید سوسیس و کالباس می‌باشد.

همانطور که از برند دستگاه فول استیل مشخص است، این دستگاه‌ها دارای رعایت بالاترین نکات بهداشتی می‌باشد. قطعات از استیل باکیفت و موردتائید مراجع بهداشتی و سلامتی تهیه شده است.

شما می‌توانید بالاترین مجوزهای کسب و کار و تولید و فرآوری موادغذایی را کسب نمائید.

با دستگاه‌های فول استیل، هیچ دغدغه‌ای از نظر بهداشتی و سلامتی نخواهید داشت و می‌توانید با خیال راحت به تولید و فروش و بازاریابی بپردازید.

آیا با دستگاه سوسیس ساز تمام اتوماتیک می‌توان محصولی با کیفیت بالا تولید کرد؟

کیفیت دستگاه سوسیس ساز را باید با پارامترهای زیر بررسی نمابید؛

* کیفیت و جنس مخزن کاتر میکسر و رول کن

* ابعاد تیغه و سرعت چرخش تیغۀ کاتر میکسر

* امکان برش قطعات بزرگ گوشت و پوره کردن یخ

* کارکرد و اپراتوری آسان جهت اشتغال خانگی و فروشگاهی

* نظافت کامل و سریع همۀ قطعات درگیر با مواد غذایی

* امکان شستشوی همۀ قطعات و ابزارآلات

این پارامترها در طراحی و ساخت دستگاه‌های فول استیل با دقت فراوان در نظر گرفته شده است.

شما می‌توانید این موضوع را از اساتید فنی حرفه ای جویا شوید.

جنس قطعات دستگاه سوسیس ساز تمام استیل

قطعات درگیر در تولید سوسیس و کالباس بایستی حتماً از استیل با کیفیت ساخته شده باشند. این موضوع تأثیر به سزایی در رعایت اصول بهداشتی و قابلیت شستشوی آسان و سریع قطعات دارد.

بافت سوسیس و کالباس تولید شده

دومین نکته که در کیفیت محصول نهایی اهمیت فوق العاده ای دارد بافت محصول است. این موضوع مهم و تأثیرگذار، بستگی به نحوۀ کار دستگاه سوسیس ساز دارد.

دستگاه سوسیس ساز بایستی بافتی بسیار خمیری و یکسان به محصول نهایی بدهد. این امر با توجه به قدرت برش دادن مواد اولیه و همچنین میکس کردن تمامی آنها بطور یکسان متغیر می‌باشد.

پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از دستگاه سوسیس ساز تمام اتوماتیک می‌توانید محصولی با کیفیت، سالم و طبیعی و با بافتی زیبا و یکپارچه تولید کنید.

برای تولید سوسیس و کالباس مرغوب و باکیفیت، از دستگاه‌های معتبر Fullsteel با گارانتی قابل اطمینان استفاده نمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.