عظیم جزیده پس از شکست تیمش مقابل تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: هنوز کار برای ما تمام نشده و با ایده جدید برای بازی بعد آماده می‌شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از رقابت‌های دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ارومیه به سختی و با نتیجه سه بر دو از سد تیم شهرداری گنبد گذشت.

عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از شکست تیمش مقابل شهرداری ارومیه گفت: بازی بسیار حساسی به ویژه برای تیم شهرداری ارومیه بود. دوست داشتیم با انجام یک کار بزرگ، پلی‌آف را آغاز کنیم. بسیار خوب بازی کنیم. شاید اگر در دفاع و حمله بهتر بودیم، می‌توانستیم با نتیجه سه بر صفر پیروز شویم.

وی ادامه داد: تیم شهرداری ارومیه قابل احترام است و بازیکنان و کادر خوبی دارد. پیروزی مبارکشان باشد. امیدوارم ما هم روند خوبمان را ادامه دهیم و با ایده و ذهن جدید، برای بازی دوم آماده خواهیم شد و خواهیم جنگید. کار هنوز برایمان تمام نشده است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در پایان درباره سطح پلی‌آف گفت: سطح بازی‌ها بسیار خوب است به ویژه در روز نخست که بازی‌ها با نتیجه سه بر دو به پایان رسید. لیگ ایران در فاز حمله و دفاع شرایط خوبی دارد اما در سرویس همچنان مشکل داریم. اگر بخواهیم تیم ملی والیبال در مسابقات موفق باشد، باید روی سرویس‌ها بیشتر کار کنیم.