قزوین – آیت الله عابدینی ابوالشهیدان حاجی میری را از خیرین و ذخایر معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین دانست.

به گزارش خبرنگار مهر در پی درگذشت مرحوم سیدحبیب‌الله حاجی‌میری پدر گرامی شهیدان سیدمحسن و سیدمصطفی حاجی‌میری نماینده ولی فقیه در استان قزوین و همچنین تعداد زیادی از شخصیت‌ها و مسئولین استان این ضایعه را تسلیت گفتند.

آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پیام خود ضمن تسلیت به بیت آن مرحوم گفت: آن مرحوم در زمره سابقون انقلاب اسلامی و از خیرین و ذخایر معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بود. از خدای متعال حشر با انبیا و اولیا علیهم السلام و شهدا برای آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان خواستارم.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین نیز در پیامی درگذشت این پدر شهید را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

پدران و مادران شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان فدا کردند، اسوه‌های واقعی صبر و مقاومت و ایثار هستند.

اینجانب مصیبت درگذشت خیّر ارجمند ابوالشهدا حاج سید حبیب الله حاجی میری پدر گرانقدر شهیدان سید محسن و سید مصطفی را به خاندان معزّی، بستگان و خانواده بزرگ کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تسلیت عرض نموده، برای آن عزیز به حق پیوسته رحمت و مغفرت الهی و حشر با سیّد و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده محترم و سایر منسوبین گرامی صبر و اجر جمیل مسئلت می‌نمایم.

فاطمه محمدبیگی دبیر کمیسیون بهداشت نیز در پیامی درگذشت پدر شهیدان سیدمحسن و سیدمصطفی حاجی‌میری را تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت آمده است: درگذشت حاج سید حبیب الله حاجی میری پدر گرانقدر شهیدان والامقام سید محسن و سید مصطفی حاجی میری که از خیران و اسوه‌های صبر و استقامت بودند، را به خاندان معزّز، بستگان و مردم شهیدپرور استان تسلیت عرض می‌کنم.

برای آن مرد بزرگ رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده محترم و بازماندگان صبر و اجر جمیل مسئلت می‌نمایم.

تشکل‌ها و شخصیت‌های سیاسی استان قزوین نیز به طور جداگانه درگذشت این مرد بزرگ را تسلیت گفتند.

خبرگزاری مهر درگذشت این فعال انقلابی را تسلیت عرض می‌کند.