رباط کریم- فرماندار رباط کریم از منع برگزاری مراسم نیمه شعبان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نظام ملکشاهی، پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع موج جدید ویروس کرونا، در راستای عمل به توصیه ستاد ملی مقابله با کرونا، جهت پیشگیری از شیوع این بیماری منحوس و حفاظت از جان شهروندان برگزاری هر گونه تجمع و برپایی مراسم، ممنوع است.

ملکشاهی افزود: برای بازنگشتن به شرایط نارنجی و افزایش دوباره خستگی مدافعان سلامت، با اشخاصی که به پروتکل‌های بهداشتی توجه نمی‌کنند و به طور غیر مستقیم عامل سرایت ویروس و به خطر افتادن جان شهروندان هستند برخورد خواهد شد و در این زمینه هیچ اغماضی صورت نخواهد گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: مردم با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی می‌توانند مراسم را بدون تجمع ولی با تهیه محتواهای مناسب و امور تبلیغی و رسانه‌ای در راستای ترویج اهداف آن امام همام و تبیین فلسفه انتظار در فضای مجازی به صورت دورهمی خانوادگی برگزار کنند.

فرماندار رباط کریم با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک وظیفه اجتماعی محسوب می‌شود گفت: هر چه قدر در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حساسیت داشته باشیم سلامت خود، خانواده و اطرافیانمان را بیشتر تضمین خواهیم کرد لذا از همه شهروندان می‌خواهیم در این خصوص توجه ویژه را داشته باشند.