خمین- فرمانده انتظامی شهرستان خمین از اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی و طرح نظارتی بر واحدهای صنفی در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح تاکنون ۴۷ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، بهزاد فکوری اظهار کرد: به منظور عملی ساختن اهداف قرارگاه پدافند زیستی و با توجه به موج چهارم شیوع ویروس کرونا در سطح استان و شهرستان، تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی در سطح شهرستان خمین از سوی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان با مشارکت اداره صنعت معدن و تجارت، بازرسان اتاق اصناف و نماینده دانشگاه علوم پزشکی شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح مأموران عمل کننده از واحدهای صنفی فعال به صورت محسوس و غیر محسوس بازدید شد و ضمن صدور ۷۲ مورد تذکر و اخطار به واحدهای صنفی متخلف، ۴۷ واحد صنفی متخلف که قبلاً اخطار دریافت کرده بودند، پلمب شدند.

سرهنگ فکوری تصریح کرد: در بازدیدهای قبلی به متصدیان و صاحبان صنوف تذکرات و آموزش‌های لازم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مأموران پلیس و کارشناسان بهداشت ارائه شده بود که نسبت به تذکرات و آموزش‌های ارائه شده بی توجه بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب اصناف و تعطیلی گروه‌های شغلی گفت: در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی با افرادی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازند، برابر قانون برخورد خواهد شد و از تمامی شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط اصناف، مراتب را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.